Приводний ремінь — елемент ремінного передавання, робоча деталь машин і механізмів, яка слугує для передавання крутного моменту. Передавання крутного моменту відбувається завдяки силі тертя або сил зачеплення (зубчасті ремені). Приводні ремені використовуються у ремінних передачах для передавання обертального руху на різні відстані зі зміною або без зміни передавального ставлення.
Переваги пасової передачі:
· плавність роботи;
· безшумність;
· компенсація неточності встановлення шківів редуктора, особливо за кутом схрещування між валами, аж до застосування передавання між переміщуваними валями;
· компенсація перевантажень (завдяки прослизанню);
· згладжування пульсацій як від двигуна (особливо ДВС), так і від навантаження, тому пружна муфта в приводі може бути необов'язковою;
· немає потреби в змащуванні;
· низька вартість деталей (ременя та шківів);
· легкий монтаж;
· можливість використання як муфти зчеплення (наприклад, на мотоблоках)
· (для клинових ременів) можливість отримання регульованого передавального відношення (варіатор)
· (порівнюючи з ланцюговим передаванням):
o можливість роботи на високих окружних швидкостях;
o під час обривання ременя інші елементи привода не пошкоджуються, і шківи обертаються вільно (а під час обривання ланцюга вона часто складається, ушкоджуючи кожух і блокуючи приводний вал)
· (порівнюючи з зубчастою передачею):
o можливість передавання руху між валами, що розміщені на чималій відстані одна від одної;
Основні | |
---|---|
Виробник | Agro-Belts |
Длина ремня | 2300 мм |
Ширина ремня | 4 мм |
Матеріал ремінця | Каучук |
Вид ремня | Зубчастий |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Стан | Нове |
- Ціна: 3 329 ₴